پشتیبانی دستگاه تصفیه آب

سرویس و نگهداری دستگاه تصفیه آب

گروه سلامت آب اهواز با تکیه بر تجربه ی چند ساله ی کارشناسان خود و با دیدگاه بهبود و ارتقای بهداشت و سلامت آب ، خدمات سرویس و نگهداری از دستگاه های تصفیه آب (پشتیبانی) را به مشترکین خود ارایه می دهد.

ثبت مشخصات و ایجاد تقویم

مصرف کنندگان با ثبت درخواست اشتراک در صفحه ی تماس با ما ، می توانند موافقت خود را با اخذ یکی از طرح های اشتراک اعلام نمایند. پس از آن متن تفاهم نامه به رویت و تایید درخواست کننده می رسد و برای مصرف کننده کد اشتراک و ثبت در سیستم انجام می پذیرد. در گام بعدی تقویم سالیانه ی سرویس و نگهداری بر اساس مشورت با مشترک پیشنهاد و نهایی می گردد.

اجرای تقویم سالیانه ی سرویس و نگهداری

پس از تنظیم و نهایی شدن تقویم سالیانه ، یک نسخه از آن به مشترک ارسال می شود. انتخاب نوع فیلترها، زمان تعویض فیلترها ، سنجش شاخص های مورد نیاز آب تصفیه شده ، روش ایجاد ارتباط با پشتیبان در مواقع مورد نیاز ، تعمیر و سرویس دستگاه و برخی موارد دیگر در اجرای تقویم پشتیبانی مورد توجه قرار می گیرد.

پیشنهاد قطعات و فیلترهای مورد نیاز به مشترک

فیلترها و قطعات مورد نیاز برای دستگاه تصفیه آب با برندها و قیمت های مختلف به مشترک معرفی و پیشنهاد می شود. این موضوع به منظور جلوگیری از خرید محصولات با کیفیت پایین در نظر گرفته شده است.

خدمات سرویس و نگهداری برای چه نوع دستگاه هایی انجام می گیرد؟

دستگاه های تصفیه آب خانگی با ظرفیت 50 تا 75 گالن در شبانه روز و دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی با ظرفیت 200 تا 400 گالن در روز درقالب طرح های پشتیبانی معرفی شده است.

مشترکین چه افرادی هستند؟

مصرف کنندگان خانگی ، شرکت ها و ادارات می توانند از طرح های اشتراک سرویس و نگهداری (پشتیبانی) دستگاه تصفیه آب استفاده نمایند.

طرح های اشتراک چند نوع است؟

دو نوع طرح اشتراک پیشنهاد می شود.

اشتراک سالیانه : در این طرح مشترک به ازای هر دستگاه تصفیه آب مبلغ مشخصی را بابت دریافت خدمات پشتیبانی یکساله ، پرداخت می نماید. در این طرح هزینه ی تهیه کالا (فیلتر و قطعات) مورد نیاز به عهده ی مشترک است. تنوع خدمات پشتیبانی در جدول مربوط به هر طرح اشتراک قابل مشاهده می باشد.

اشتراک نامحدود : در این طرح مشترک به ازای دریافت خدمات و کالا (فیلتر و قطعات) فاکتور دریافت می کند. هزینه های خدمات فاکتور صادر شده در جدول مربوط به هر طرح اشتراک قابل مشاهده می باشد.

مزایای دریافت اشتراک

مهمترین مزایای دریافت یک طرح اشتراک برای مصرف کننده عبارتند از :

  • تضمین کیفیت آب شرب از طرف گروه سلامت آب اهواز
  • کاهش هزینه های نگهداری و بهره برداری در بلند مدت 
  • پیشگیری از احتمال ابتلا به بیماری های گوارشی که توسط آب شرب منتقل می شود
  • عدم استفاده از کالای (فیلتر و قطعات) ناسالم
  • استفاده از پشتیبان در تمام روزهای کاری
  • استفاده از فروشگاه همیشه در دسترس (آنلاین)
  • آرامش خاطر مصرف کننده


کاربر محترم اشتراک مورد نظر خود را از دسته بندی زیر انتخاب و مطالعه نمایید.