سرویس و نگهداری دستگاه تصفیه آب


سرویس و نگهداری دستگاه تصفیه آب

گروه سلامت آب اهواز با  تکیه بر تجربه ی چند ساله ی کارشناسان خود و با دیدگاه بهبود و ارتقای  بهداشت و سلامت آب ، خدمات سرویس و نگهداری از دستگاه های تصفیه آب  (پشتیبانی) را به مشترکین خود ارایه می دهد.

ثبت مشخصات و ایجاد تقویم

مصرف کنندگان با ثبت درخواست اشتراک ، می توانند موافقت خود را با اخذ یکی از طرح ها اعلام نمایند. پس  از آن  کد اشتراک و ثبت در سیستم انجام می پذیرد. در گام بعدی تقویم سالیانه ی سرویس و نگهداری بر اساس مشورت با مشترک پیشنهاد و نهایی می گردد.

اجرای تقویم سالیانه ی سرویس و نگهداری

پس  از تنظیم و نهایی شدن تقویم سالیانه ، یک نسخه از آن به مشترک داده می شود. انتخاب نوع فیلترها، زمان تعویض فیلترها ، سنجش شاخص های مورد نیاز آب  تصفیه شده ، روش ایجاد ارتباط با پشتیبان در مواقع مورد نیاز ، تعمیر و  سرویس دستگاه و برخی موارد دیگر در اجرای تقویم پشتیبانی مورد توجه قرار می گیرد.

پیشنهاد قطعات و فیلترهای مورد نیاز به مشترک

فیلترها  و قطعات مورد نیاز برای دستگاه تصفیه آب با برندها و قیمت های مختلف به مشترک معرفی و پیشنهاد می شود. این موضوع به منظور جلوگیری از خرید محصولات  با کیفیت پایین در نظر گرفته شده است.

خدمات سرویس و نگهداری برای چه نوع دستگاه هایی انجام می گیرد؟

دستگاه  های تصفیه آب خانگی با ظرفیت 50 تا 100 گالن در شبانه روز و دستگاه های  تصفیه آب نیمه صنعتی با ظرفیت 200 تا 800 گالن در روز درقالب طرح های  پشتیبانی معرفی شده است.

مشترکین چه افرادی هستند؟

مصرف کنندگان خانگی ، شرکت ها و ادارات ساکن در شهر اهواز می توانند از طرح های اشتراک سرویس و نگهداری (پشتیبانی) دستگاه تصفیه آب استفاده نمایند.

مزایای دریافت اشتراک

مهمترین مزایای دریافت یک طرح اشتراک برای مصرف کننده عبارتند از :

  • تضمین کیفیت آب شرب از طرف گروه سلامت آب اهواز
  • کاهش هزینه های نگهداری و بهره برداری در بلند مدت 
  • پیشگیری از احتمال ابتلا به بیماری های گوارشی که توسط آب شرب منتقل می شود
  • عدم استفاده از کالای (فیلتر و قطعات) ناسالم
  • استفاده از پشتیبان در تمام روزهای کاری
  • استفاده از فروشگاه همیشه در دسترس (آنلاین)
  • آرامش خاطر مصرف کننده

کاربر محترم اشتراک مورد نظر خود را از دسته بندی انتخاب و مطالعه نمایید.