سرویس و نگهداری دستگاه تصفیه آب
سرویس و نگهداری دستگاه تصفیه آب
گروه سلامت آب اهواز با تکیه بر تجربه ی چند ساله ی کارشناسان خود و با دیدگاه بهبود و ارتقای بهداشت و سلامت آب ، خدمات سرویس و نگهداری از دستگاه های تصفیه آب (پشتیبانی) را به مشترکین خود ارایه می دهد.
ثبت مشخصات و ایجاد تقویم
مصرف کنندگان با ثبت درخواست اشتراک ، می توانند موافقت خود را با اخذ یکی از طرح ها اعلام نمایند. پس از آن کد اشتراک و ثبت در سیستم انجام می پذیرد. در گام بعدی تقویم سالیانه ی سرویس و نگهداری بر اساس مشورت با مشترک پیشنهاد و نهایی می گردد.
اجرای تقویم سالیانه ی سرویس و نگهداری
پس از تنظیم و نهایی شدن تقویم سالیانه ، یک نسخه از آن به مشترک داده می شود. انتخاب نوع فیلترها، زمان تعویض فیلترها ، سنجش شاخص های مورد نیاز آب تصفیه شده ، روش ایجاد ارتباط با پشتیبان در مواقع مورد نیاز ، تعمیر و سرویس دستگاه و برخی موارد دیگر در اجرای تقویم پشتیبانی مورد توجه قرار می گیرد.
پیشنهاد قطعات و فیلترهای مورد نیاز به مشترک
فیلترها و قطعات مورد نیاز برای دستگاه تصفیه آب با برندها و قیمت های مختلف به مشترک معرفی و پیشنهاد می شود. این موضوع به منظور جلوگیری از خرید محصولات با کیفیت پایین در نظر گرفته شده است.
خدمات سرویس و نگهداری برای چه نوع دستگاه هایی انجام می گیرد؟
دستگاه های تصفیه آب خانگی با ظرفیت 50 تا 100 گالن در شبانه روز و دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی با ظرفیت 200 تا 800 گالن در روز درقالب طرح های پشتیبانی معرفی شده است.
مشترکین چه افرادی هستند؟
مصرف کنندگان خانگی ، شرکت ها و ادارات ساکن در شهر اهواز می توانند از طرح های اشتراک سرویس و نگهداری (پشتیبانی) دستگاه تصفیه آب استفاده نمایند.
مزایای دریافت اشتراک
مهمترین مزایای دریافت یک طرح اشتراک برای مصرف کننده عبارتند از :
- تضمین کیفیت آب شرب از طرف گروه سلامت آب اهواز
- کاهش هزینه های نگهداری و بهره برداری در بلند مدت
- پیشگیری از احتمال ابتلا به بیماری های گوارشی که توسط آب شرب منتقل می شود
- عدم استفاده از کالای (فیلتر و قطعات) ناسالم
- استفاده از پشتیبان در تمام روزهای کاری
- استفاده از فروشگاه همیشه در دسترس (آنلاین)
- آرامش خاطر مصرف کننده
کاربر محترم اشتراک مورد نظر خود را از دسته بندی انتخاب و مطالعه نمایید.